2024 m. birželio 7 d. „Beta Media“, UAB, pranešė apie Beta.lt ir Grupinis.lt portalų uždarymą bei inicijuotą bankrotą. Šis netikėtas sprendimas sukėlė sumaištį ir tarp vartotojų, ir paslaugų teikėjų. Įmonė liko skolinga apie 2 mln. eurų įvairiems paslaugų teikėjams. „Beta Media” vadovas socialiniuose tinkluose teigia, kad atsakomybė tenka paslaugų teikėjams, nors „Beta Media“ buvo tiesioginis pajamų gavėjas už parduotus kuponus. Nutylimi ir faktai, kad paslaugų teikėjai nėra gavę ir galimai negaus jokių pajamų už prieš pat bankrotą parduotus ir nepanaudotus kuponus, kurie “Beta Media” įsiskolinimą galimai padidins iki 10 mln. eurų.

Verslui kyla pagrįsti įtarimai dėl tyčinių „Beta Media“ vadovo veiksmų: nuo 2024 metų pradžios įmonės įsiskolinimų terminai ilgėjo, neatsiskaityta su daugeliu paslaugų teikėjų. Didelio kiekio kuponų su nuolaidomis pardavimas prieš pat bankrotą rodo galimus fiktyvius sandorius. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir verslą vienijančios asociacijos kreipėsi į prokuratūrą dėl tyrimo pradėjimo.

Kol vyksta ikiteisminis tyrimas dėl galimo Beta.lt sukčiavimo ir milijoninių skolų, verslas kreipiasi į vartotojus su prašymu suprasti situaciją ir drauge su paslaugų teikėjais ieškoti kompromisinių sprendimų dėl kuponų panaudojimo. Pabrėžiame, kad bet kokie kompromisai ir paslaugų suteikimo kaštai gula ant paslaugų teikėjų pečių, nes jokių pinigų iš Beta.lt verslas negavo ir nebegaus.

Milžiniški įsiskolinimai grasina paslaugų teikėjų finansiniam stabilumui ir reputacijai. Verslas ieško geriausių sprendimų, kad kuo greičiau suteiktų vartotojams jų įsigytas paslaugas, tuo pačiu apsaugant savo mokumą ir reputaciją.

Svetingumo verslo asociacijų pranešimas dėl Beta.lt bankroto2