Baigiasi nuobodžių viešbučių ir nakvynės vietų era – savininkai norėdami pritraukti daugiau svečių, turėtų suklusti ir prisitaikyti prie rytojaus kliento poreikių, sukurdami tokią erdvę, kuri aprėptų visus 5 žmogaus pojūčius – uoslę, regą, lytėjimą, skonį ir klausą. Tik tuomet klientas bus pasiruošęs įsigyti jūsų pasakojamą istoriją bei gauti unikalių potyrių.

Dalijamės straipsniu ir studijos Authentic Interior įkūrėjos Aidos Šniraitės įžvalgomis apie tai, kaip keisis viešbučių erdvės ilgalaikėje perspektyvoje ir kaip tinkamas boutique viešbučio interjeras padeda pritraukti naujų klientų.
Taip pat „Interjero studija” siūlo HoReCa sektoriui šias paslaugas:
– Paslaugos: esamos HoReCa erdvės perkūrimas atsižvelgiant į ateities kliento poreikius bei norimą pritraukti idealų klientą
– Naujos HoReCa erdvės interjero dizainas nuo koncepto popieriuje iki įgyvendinimo
Apie įkūrėją:
Aida Šniraitė yra interjero dizaino studijos AUTENTIŠKI INTERJERAI įkūrėja ir interjero dizainerė. Nuo 2016-ųjų su komanda kuria komercinius, svetingumo ir namų interjerus Lietuvoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse.
Aidos kuriami interjerai bei aktyvus prisidėjimas prie dizaino vertybių skleidimo neliko nepastebėti. Apie ją rašo JAV, Didžiosios Britanijos, PAR ir kitų šalių spauda. Jos įkurtas, pagreitį įgaunantis ir apdovanojimus skinantis interjero dizaino tinklaraštis anglų kalba bei ne vieną nominaciją gavusi interjero dizaino studija leidžia jai plėsti komandą bei kurti interjerus globaliai.