2016 metai

Kviečiame į konferenciją "KLIENTOLOGIJA: in the step with the client”

2016 01 25



Klientų aptarnavimas vis dažniau persikelia į internetinę erdvę. Kokie e-įrankiai bei e-sprendimai pasiteisina, kokias priemones taiko inovatyvios įmonės, kaip ryšius su klientais tobulina rinkos lyderiai - apie tai kalbėsime kovo 3 d. vyksiančioje konferencijoje"KLIENTOLOGIJA: in the step with the client”.

Dalyvių laukia įdomios įmonių patirtys, netradicinės klientų aptarnavimo pamokos, tendencijos, aštri diskusija.

Uber, AirBNB, ISM, Lietuvos draudimas, Tele2, Atea Lietuva, Digital Academy, Comfort viešbutis - tai tik dalis mūsų pranešėjų, kurie dalinsis savo patirtimis ir geraisiais pavyzdžiais, diskutuos apie aktualijas ir siūlys į klientų aptarnavimą žvilgtelėti šviežiu kampu. Konferenciją uždarys A. Užkalnio pranešimas.

Daugiau informacijos internetinėje svetainėje: http://klientologija.lt/

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos nariams taikoma 15% nuolaida, registruodamiesi svetainėje nurodykite, jog esate LVRA narys.

Kviečiame registruotis el. paštu info@klientologija.lt,svetainėjearba skambinant8 (684) 61461.

Renginio vieta: Artis viešbutis, Totorių g. 23, Vilnius.

Programa nuolatos naujinama, ją rasite čia